۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۶۶۵۶۵۹۵۰-۰۲۱ تهران

۰۲۶-۳۲۵۰۵۲۰۵ کرج / ۰۲۱۶۶۵۶۵۹۵۰ تهران

فیلم آموزش طراحی پارچه ساتن

فیلم آموزش طراحی پارچه ساتن

سلام وقت بخیر دوستان، با یک جنسیت سازی جذاب (طراحی پارچه ساتن) همراهتون هستیم، یک لباس مجلسی با مدل دامن ماهی با تزئین گیپور روی مانکنی داریم که برای بهتر نشون دادن مدل لباس زانو را به جلو خم کرده. ابتدا روی مانکن مورد نظر طرح لباس رو با مداد پیاده می کنیم، فرم کلی صورت را اجرا می کنیم و یک بیس کلی برای موها در نظر می گیریم همچنین بهتر است قبل از رنگ آمیزی لباس بدن را رنگ کنیم.

آموزش طراحی پارچه ساتن

قبل از رنگ آمیزی خطوط مدادی را با پاک کن کمرنگ می کنیم تا گرافیت مداد با مدادرنگی ترکیب نشود و کار را کدر و کثیف نکند و این رو هم همیشه به خاطر داشته باشیم که در تکنیک مدادرنگی همیشه از کمرنگ به پررنگ می رویم. رنگ بیس لباس را با رنگی که دوست داریم( در اینجا من زرد رو انتخاب کردم )رنگ آمیزی می کنیم بعد قسمت های سایه دار مثل زیر سینه، خطوط عمودی چین های پایین دامن، چروک های عرضی در قسمت باسن و جلوی لباس، کناره های لباس، زیر دامن، لبه های دالبور و … را مشخص می کنیم.

آموزش طراحی پارچه

اگر در طراحی لباس جنسیت سازی ساتن با تزئین دانتل منبع نوری را در نظر گرفته باشیم، روشنی و تیرگی لباس و سایه هایی که ایجاد می شود ممکن است متفاوت باشد یعنی بعضی جاها خیلی روشن تر و بعضی جاها خیلی تیره تر شود اما در این طرح ما یک منبع نور عمومی داریم. در کل رنگ آمیزی باید یادمان باشد که سطوح کاملا سفیدی را برای نشان دادن برجستگی های بدن و نقاط نور خورده نگه داریم و برای این کار از سفیدی کاغذ استفاده می کنیم.

طراحی پارچه ساتن

برای بیشتر نشان دادن سایه ها و تیرگی های لباس و روی هم افتادگی دامن لباس از یک رنگ تیره تر مطابق با رنگ بیس استفاده می کنیم که در این طرح قهوه ای گرم انتخاب شده است . به سراغ اجزای صورت رفته و تکمیلشان می کنیم و به تیرگی های صورت مثل خط گونه ها و کناره های صورت دقت می کنیم همچنین جاهایی از صورت که به مو و گردن نزدیک هستند را تیره تر می کنیم. یک طرح بدلخواه برای دانتلی که روی پارچه قرار می گیرد انتخاب می کنیم که روی بازو و چین آستین قرار می گیرد.

برای مو نیز یک رنگ دلخواه در نظر می گیریم که باید اول به صورت کمرنگ بعنوان رنگ بیس انتخاب شود و بعد با مدادرنگی تیره تر سایه ها و چین و شکن موها را ایجاد می کنیم. در نهایت با یک مداد مشکی کل کار را دورگیری می کنیم و بر قسمت های سایه دار را با مداد مشکی بیشتر تاکید می کنیم.

جنسیت سازی ساتن با تزئین دانتل با تکنیک مدادرنگی انجام شد اما می توانید با ترکیب تکنیک های مارکر و مدادرنگی کار جذاب تری را ارائه بدهید. اگر دوست داشتید می توانید با توجه به لباسی که طراحی و رنگی که برای آن انتخاب کرده ایم برای کار فضاسازی هم انجام می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
صفحه اصلی
دوره آموزش طراحی لباس